Prohlédněte si
naše reference

Aktuální práce

V červnu vyvrcholila jarní kampaň na redesignovaný web www.officeparkbrno.cz Pro letošní kampaň bylo vytvořeno nadčasové video, které našlo široké uplatnění v samotném webu a na sociálních sítích.

Náš realizační tým se účastnil realizace kompletního obrandování budovy a interéru nové pobočky Wärme v Brně Horních Heršpicích.

6 večerů ve znamení horských sportů a cestování oživilo brněnskou kulturní scénu. Pod záštitou radnice Brno-Střed jsme byli spoluorganizátory prvního ročníku. Reprezentativní sál navštívily stovky diváků.

V červnu 2018 jsme do provozu uvedli webové stránky kosmetického studia Beauty Bar. Tím se završil poměrně náročný projekt, na jehož začátku v únoru stál požadavek na zpracování názvu salonu, grafického návrhu loga a vizuálního stylu, vzhledu výkladu a vývěsního štítu a vůbec všech dalších firemních tiskovin. 

Inovované grafické provedení původně z roku 2010 vyjede v novém hávu do světa rovnou s novým vozovým parkem cestovní kanceláře V-tour. Tím je završen proces redesignu tiskovin, katalogů a webových stránek.

Projekty a zakázky se nabalují jako sněhová koule. Svižný vývoj firmy s sebou nese i okamžiky katarze, kdy je nutné pro růst udělat radikální kroky a restrukturalizovat vnitřní procesy. Od března 2018 má Opti-mystic proto jen jednoho jednatele. Do přehledu vybíráme nejzajímavější práce, které posouvají nás i klienty. 

Ročenka Alpenverein 2018

64 stran článků, fotografií ze světa hor doplňujících informace o rakouském alpském svazu Alpenverein tvoří přelomovou tiskovinu v historii firmy OEAV.CZ.

Případové studie

Festival GO Kamera 2018 pořádá CK Livingstone

Jak uvádí ředitel festivalu Ruda Švaříček, určitě jsme prožili nejsilnější ročník GO Kamery našlapaný emocemi. Zvláště ve finále festivalu v pozdních nočních hodinách prodloužené neděle dopadaly na hlavy organizátorů úžasná slova díků. Nejen diváci považují právě tento festival za dosud NEJLEPŠÍ. AFRIKA bodovala na všech frontách…

Michael Pokorný se staral o produkci a propagaci festivalu již po páté, celý tým agentury byl opět vtažen do dění při zpracování vizuálu a jeho následných aplikacích od plakátů po on-line reklamu.

Katalog pro CK Livingstone I Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Na českém trhu zaujímá CK Livingstone v nabídce mimoevropských destinací přední postavení. Filozofie firmy se naprosto vymyká standardním cestovním kancelářím, marketingová strategie je zcela originální. Mimo atraktivních zájezdů podpoře značky slouží i velkolepé výstavní projekty, cestovatelské festivaly a celá řada aktivit spojených se jménem cestovatele Rudy Švaříčka.

Související projekty: Magický Himálaj, Tajemná Indonésie, Festival GO Kamera, Cestovatelské středy

Marketing, reklamní grafika, webdesign,  SEO a PPC, produkce - Opti-mystic

Kancelář OEAV.CZ je již od roku 1998 přímým zástupcem rakouského alpského svazu Alpenvereinu, vídeňské sekce Edelweiss. Poskytuje kompletní servis spojený se členstvím a pojištěním dnes již pro více než 7 500 registrovaných zákazníků. 

Naše agentura zajišťuje kompletní servis včetně návrhu (a realizace) marketingové a obchodní strategie. 

Unikátní prodejním argumentem je velké množství benefitů a slev, které mohou členové využívat v rámci ročního členského poplatku. 

Cestovní kancelář V-tour, Opti-mystic grafické studio a reklamní agentura

Outdoorová cestovní kancelář V-tour patří k nejstarším touroperátorům pro aktivní dovolenou v České republice. Sportovní a outdoorovou dovolenou nabízí již od roku 1991!

Michael Pokorný se aktivně podílí na obchodním a marketingovém konceptu CK V-tour od roku 2010, a tak bylo logickým krokem rozhodnutí svěřit grafické práce našim designérům.  

Spolupracujeme také jako supervize nad PPC kampaněmi, e-mailingem a dalšími marketingovými kanály.

Redesign webu ProID+ pro Monet+, Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio
MONET+, a.s. je trvale lídrem inovací ve světě spolehlivých elektronických plateb a bezpečné digitální identity. Produktový web ProID+ představuje dva typy karet pro bezpečné přihlášení, elektronický podpis a šifrování.
Logo a vizuální podoba festivalu Boskovice 2017

Na prvních ročnících festivalu jsem pomáhal jako brigádník, na některých jsem měl příležitost účinkovat, spoustu ročníků jsme si s kolegy užívali coby vášniví posluchači a tanečníci. Vždycky jsme se dobře bavili a pařili až do rána. 

Nyní je nám velkým potěšením podílet se na vizuální podobě propagace pro hudební festival Boskovice 2017. Je to zábavná práce s dobrými lidmi. Děkujeme Unijazzu za zakázku, ke které máme osobní vztah a za to, že festival už čtvrt století pořádá a zodpovědně zde všem slibujeme, že budeme zase pařit až do rána.

Tibor Valter

Office Park Brno | Opti-mystic, reklamní agentura

Office Park Brno je jedním z našich nejstarších zákazníků – společnost byla založena ve stejném roce jako naše grafické studio Opti-mystic.

Jsme autory názvu, loga, webových stránek a celé marketingové koncepce. Vážíme si podnikatelské serióznosti a otevřenosti, kterou Office Park Brno vnáší do oboru "virtuální sídlo společnosti" a "prodej ready made společností".  Propagace značky je postavena na spojení loga s tváří a osobním přístupem majitelky společnosti.

V praxi se tento přístup ukazuje jako velmi efektivní – obraty Office Parku Brno každoročně stoupají, výborně funguje přirozená „selekce“ zákazníků: nesolidní podnikatelé chodí jinam, odpadají potíže s podvodnými fiktivními firmami.