Grafické studio

Odlišujeme značky a firmy prostřednictvím opti-mystického myšlení a pečlivě vytvořeného designu, který je spojuje s jejich publikem. 

Navrhujeme profesionální layout s intuitivním ovládáním. Díky neotřelé inovativní grafice budou vaše výstupy, vaše logo, prezentace, web, tiskoviny a katalogy vždy významným krokem kupředu. 

Věříme, že grafický design je více než jen estetika. Využíváme fotografií, ilustrací a typografie pro prodej myšlenek, produktů a služeb. 

Jsme vám k dispozici každý pracovní den a nápaditá řešení hledáme v Opti-mystic společně. Naplno využíváme synergie různých profesí v našem týmu. 

Logo & brand

To, jak vaši firmu zákazníci vnímají, začíná vizuální podobou loga, webu a propagačních materiálů.

Proto si dáme záležet. Branding však není jen pro firmy! Identitu vytváříme i pro eventy, festivaly či neziskové organizace.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Webdesign

Dokážeme vám, že dobře navržený web umí investované peníze vydělat.

Stejně důležité jako originální grafika je u webových stránek intuitivní ovládání a jednoznačná konverzní cesta. 

Od nás dostanete web s kompletním servisem!

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Reklamní grafika

Pošleme vaši značku do světa! 

Letáky, plakáty, billboardy, roll upy, bannery, polepy dveří a výloh, navigační systémy, firemní vozy, reklamní předměty … fantazii se meze nekladou.

Zajistíme výrobu a instalaci. 

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Publikace

Navrhujeme obálky i vnitřní strany knih, brožur a katalogů. 

Zajistíme vám přehledný layout včetně strukturovaného obsahu. Vytvoříme fotografie a ilustrace, postaráme se o tisk i produkci. 

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Nové logo a brand (značka)

Zakládáte novou firmu nebo spouštíte zajímavý projekt a máte před sebou bílý list. Nacházíte se ve vzácné situaci, která se obvykle neopakuje často. 
S názvem firmy a jejím logem je to jako se jménem dítěte. Obvykle je na celý život. Na něm bude záležet více než si na začátku možná myslíte. Logo vás odliší od konkurence. Právě logo bude ve zkratce sdělovat to, čím se zabýváte. 

Logo není zdaleka jen obrázek. Je nositelem důležitých hodnot, na kterých stojí vaše podnikání. Logo je jistě možné vytvořit i za půlden. Ze zkušenosti však víme, že do takto důležitého vizuálního symbolu má smysl investovat daleko více energie. Návrh kvalitního loga vyžaduje čas, práci s variantami, konzultace a nutný odstup. Nehledě na nezbytný talent a zkušenosti grafika. 

V případě, že váš projekt bude úspěšný, hodnota loga spolu s vaší firmou nadále poroste. 

A my Opti-mystic chceme být u toho.

Samotné logo ale ještě není brand. To jsme teprve na začátku cesty. Logo je základem, identifikačním prvkem. Díky logu vás zákazník rozezná mezi konkurencí. Brand (tedy hodnotu vaší značky) si potřebujete vybudovat. Brand je to, jak vás vnímá zákazník a co se mu vybaví v souvislosti s vaší firmou. Brandem se firma stává až po nějaké době působení na trhu. Zákazník rozezná vaše produkty či služby mezi jinými, vaše produkty si oblíbil a má k nim pozitivní vztah a možná vás dokonce doporučí svým přátelům! V tomto případě můžeme mluvit o brandu.

Přejete si mít silný brand? Pojďte na to s opti-mysmem!  

Redesign versus rebranding

Logo máte, ale je zastaralé a nesplňuje nároky, které byste od něj očekávali. Vyžaduje redesign.
Setkali jsme se s tím už mnohokrát. Lidé mají pocit, že redesign bolí. Něco, nač jsou za mnoho let zvyklí, co považují za konstantu, se má najednou změnit. Redesign je však běžnou součástí podnikatelského života. Stejně jako technologický pokrok nezastavíte a musíte držet krok s dobou. Inovacím produktů a vývoji vaší firmy by měl odpovídat také aktuální vizuální styl značky.
Redesign loga společně s vizuálním stylem neznamená zboření dosavadní podoby grafické prezentace a začátek od nuly. Začneme s tím, co již máte a co vám funguje. Redesign je průběžný proces, který se v určitých momentech může projevit skokově; při spuštění nového webu, s novým produktovým katalogem, reklamní kampaní. Příkladem může být McDonald´s, který již dávno není červenožlutý a Apple také upustilo od duhového jablka.
Něco jiného je rebranding – tedy účelová změna jména firmy a jejího celkového vizuálního stylu. I tyto děje probíhají neustále. Většina z nás má např. smlouvu na odběr plynu u RWE a faktury najednou platíme Innogy, účet jsme si založili u GE Money Bank a nyní jednáme s Moneta. 

Nebojte se vykročit! Jen tak budete dál před konkurencí. 

 

Vizuální styl aneb jak využít logo k osobité komunikaci

Mnohdy se setkáváme s tím, že vizuální identita firmy a propagace je roztříštěná. Nemá styl, natož jednotný. Každý výstup je odlišný a nepodobá se tomu předešlému. Nastává komunikační zmatek. Jak má potom zákazník firmu či produkt identifikovat? 
Pomůžeme vám uděláme pořádek a systém ve vizuální prezentaci vaší značky. V Opti-mystic se na to podíváme a všechny atributy, které jsou podstatné pro kvalitní a jednotnou prezentaci zpracujeme do manuálu vizuálního stylu. 
Samotné logo dokážeme rozšířit o další zajímavé prvky; barvy, písmo, ikony, ilustrace, fotografie, slogany a drobnou grafiku. Teprve z dokonalé souhry těchto elementů vystoupí vizuální identita vaší firmy. Tím získáte osobitost a vlastní styl. 
Obsahem manuálu budou výstupy, které odpovídají reálným potřebám z vaší praxe. Jedná se o individuální dokument připravený pro vás na míru. 

 

Jaké logo odráží váš styl?

Zkuste se zamyslet, jaký typ loga by z pohledu budoucí hodnoty vaší značky byl vhodný pro vás. 
Pokud si zatím nedokážete definovat, jakou roli hraje logo a vizuální styl ve vašem podnikání, nevadí. Od toho jsme tady my. Naší zkušenou optikou vám pomůžeme rozklíčovat, v jakých oblastech své logo uplatníte. Každá firma má vlastní požadavky odpovídající možnostem, ambicím i časovým potřebám. 
Společně vytvoříme nejvhodnější opti-mystické logo, které bude jen a jen vaše! 

 

Jednoduché výstižné logo 

Jste živnostník, malá firma či menší projekt. Váš produkt či služba je určena pro menší okruh lidí. Svého zákazníka znáte dobře a pro zpracování návrhu loga není nutný velký průzkum trhu. Logo využijete pro firemní tiskoviny, označení provozovny či reklamní předměty. 

 

Propracované originální logo s potenciálem rozvoje

Patříte k malým či středně velkým firmám, které již mají úspěšnou historii. Pracujete na projektu, u kterého očekáváte dynamický růst. Pro správné nastavení následné marketingové strategie je nezbytné analyzovat potřeby vašich zákazníků a konkurenci. Pojďme rozvíjet logo pro další marketingovou komunikaci. 

 

Silné logo na mezinárodní úrovni 

Středně velké a velké firmy, instituce, města, kulturní podniky, mezinárodní projekty a eventy se neobejdou bez opravdu silného loga a precizních grafických výstupů. Pro důležité hráče na trhu nabízíme zpracování silného loga, na kterém postavíte svůj brand. Manuál vizuálního stylu je v tomto případě samozřejmostí a usnadní vám praktické využití loga při tvorbě různých kampaní.