Full service reklamní agentury

Máte hotovou marketingovou strategii, vizuální styl, webovou prezentaci včetně online propagace. Gratulujeme! Nyní byste chtěli vše vytisknout, polepit, nainstalovat, rozdat drobné reklamní dárky, případně uspořádat vlastní firemní akci – event a  jediné co nemáte, je čas nebo kontakty?

Don’t worry, be Opti-mystic!

Věnujte se nadále tomu, v čem jste jedineční a reklamní služby nechte na nás! Máme síť opti-mystických partnerů a rychle vám zajistíme, co právě potřebujete. Uspořádáme pro vás firemní event na míru! Zařídíme tisk bannerů, polep výloh i vozidel či výrobu reklamních předmětů.

Eventy, produkce

Nebojte se uspořádat svůj originální event! Kdy jindy máte příležitost být se svými zákazníky v bezprostředním kontaktu? 

V Opti-mystic se bavíme pořádáním eventů a rádi vyrazíme do terénu. Zajišťujeme veletržní stánky, výstavy, přednášky, prezentace, festivaly i závody. Pomůžeme vám vymyslet váš originální event a rádi jej pro vás zrealizujeme!

Žijeme akcí! 

Marketingová agentura Opti-mystic

Tisky

Na kvalitě tisku opravdu záleží! Vaši několikaměsíční práci na setstránkovém katalogu dotáhneme do konce tak, abyste s výsledkem byli maximálně spokojeni.

Navrhneme vám optimální způsob tisku odpovídající požadované kvalitě a množství tiskovin. Současně dohlédneme na finální barevný výsledek.

Zhotovené tiskoviny vám dodáme na místo určení v co nejkratším termínu.

Marketingová agentura Opti-mystic

Polepy a instalace

Doporučíme vám formáty reklamy na míru a dodáme včetně polepů či instalace. Máme na výběr z široké nabídky reklamních nástrojů; reklamní bannery, plakáty, rollupy, polepy aut i provozoven, světelnou reklamu, navigační tabule, billboardy, reflexní polepy, pískované fólie a mnohé další. 

Nechte vaši reklamu mluvit k zákazníkům!

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Jesenická 24 hodinovka

Že rádi vytáhneme ruce z klávesnice, dokazuje tato lehce extrémní akce organizovaná minimalisticky v pořadatelsky značně nepříznivých podmínkách.

Autorem myšlenky i hlavním organizátorem všech uplynulých ročníků je Michael Pokorný. Říká: „Dokud se budeme v cíli každého ročníku dívat do radostí rozzářených očí zcela vyčerpaných závodníků, neměli bychom mít problém s naší motivací se zase znovu pustit do organizačního maratonu“.

Z pohledu marketingu a logistiky není u podobných závodů cílem zdaleka jen účinná a zajímavá propagace. Za organizací se mimo jiné skrývá především řada jednání se sponzory a partnery, budování komunity příznivců na sociálních sítích, evidence závodníků, ekonomika závodu, zajištění tratě včetně nezbytné komunikace s úřady, zajištění zdravotnického dohledu, instalace zázemí organizačního týmu, instalace reklamních nosičů partnerů závodu, realizace a zpracování fotografické dokumentace, publikování výsledků…

Důkladné plánování je v tomto případě výhodou. Co se v Brně nenaloží, na hřebeni hor už neseženeme.

Webové stránky závodu

Cestovní ruch – jedeme v tom od r. 1997

S tímto odvětvím máme mnohaleté, opravdu intenzivní zkušenosti. Komunikace se zákazníky cestovních kanceláří, destinačních agentur a vůbec práce na projektech propojených s cestovním ruchem je proto naší silnou stránkou.

Zaujmout zákazníka na trhu s obřím převisem nabídky je lákavá výzva.

Nejlepších výsledků dosahujeme s klienty, s nimiž spolupracujeme dlouhodobě. Zejména proto, že marketing v cestovním ruchu má svou nesmlouvavou dynamiku určenou letní a zimní sezónou, sezónou veletrhů stejně jako komplikovanou sítí partnerských kanceláří a agentur.

Nezbytné je proto důkladně analyzovat, pracovat s rozpočtem, zabývat se detaily, podrobně plánovat v krátkodobém i dlouhodobém horizontu.

Do nejbližší sezóny můžeme vykročit společně. Nebojte se vyžádat si osobní konzultaci s Michaelem Pokorným.