SEO a PPC

Každý, kdo provozuje webové stránky, touží po relevantním publiku.

Tím spíše je růst návštěvnosti zaklínadlem komerčních webů. Aby se náš obsah nerozplynul v bezbřehém moři internetu, je třeba ho prosadit do výsledků hledání.

Optimalizace webu pro vyhledavače (pod často skloňovanou zkratkou SEO) však nespočívá jen v obtížně představitelné práci s kódem stránek. Je to celý soubor kroků vedoucích k účinné prezentaci vaší značky v on-line světě. Navíc se často neobejdeme bez placené reklamy, tvůrčí práce na obsahu sociálních sítích, systematickému využívání e-mailingu apod.

Přečtěte si více, co vše SEO zahrnuje (wikipedie)

SEO analýza

Úsilí vložené do on-line aktivit nemusí být založeno jen na prosté víře, že to děláme dobře.

Na rozdíl od investic do tištěné reklamy můžeme z analýzy provozu našich webových stránek získávat data nejen o množství návštěvníků, ale vyčteme také, jak na nich chovají, odkud na náš web přišli, sledujeme, co je zajímá a co naopak zcela míjí.

Našim klientům pomáháme s interpretací statistik, společně se rozhodujeme o vylepšení navigace, obsahu a dalších investicích do propagace.

PPC reklamy

Ani skvěle optimalizované stránky nejsou zárukou, že si zákazníci najdou zrovna vámi nabízený produkt.

Publiku můžeme i na internetu vyjít vstříc. Placená reklama je nicméně složitou alchymií. Pro každý produkt, značku či jednotlivou kampaň volíme odlišný mix "Pay Per Click systémů". Jednou nám pomůže Google Adwords, jindy Sklik, u některých produktů přináší zajímavé výsledky Facebook.

Svébytnou kapitolou je e-mailing. Je doloženo, že každá koruna investovaná do kvalitních e-mailových newsletterů se mnohonásobně vrátí.

Strategie / SEO a PPC systémy /  Sociální sítě / E-mailing / Vyhodnocování úspěšnosti

Nahoru