SEO a PPC

Každý, kdo provozuje webové stránky, touží po relevantním publiku. Tím spíše je růst návštěvnosti zaklínadlem komerčních webů. Aby se náš obsah nerozplynul v bezbřehém moři internetu, je třeba ho prosadit do výsledků hledání.

Optimalizace webu pro vyhledavače (pod často skloňovanou zkratkou SEO) však nespočívá jen v obtížně představitelné práci s kódem stránek. Je to celý soubor kroků vedoucích k účinné prezentaci vaší značky v on-line světě. Navíc se často neobejdeme bez placené reklamy, tvůrčí práce na obsahu sociálních sítích, systematickému využívání e-mailingu apod.

Přečtěte si více, co vše SEO zahrnuje (wikipedie)

Internetová identita firmy

Usnadněte lidem rychle vyhledat na internetu korektní informace o vaší otevírací době, telefonu, e-mailu, trase k vám do firmy, a to včetně aktuálních fotografií. Tedy k zásadním informacím, které dnešní internetové publikum (tedy vaši potenciální zákazníci) čím dál častěji a samozřejměji používá. Výsledkem je nejen intuitivní vnímání vaší firmy, ale především dlouhodobě lepší pozice ve vyhledávání. 

Vyplatí se to!

K dohledání informací o jakékoliv firmě nebo službě dnes lidé na internetu využívají především vyhledávače Google a Seznam. Zásadním zdrojem návštěvnosti se v posledních letech stal také Facebook. S tím, jak tyto společnosti dynamicky mění a rozšiřují portfolio výsledků vyhledávání, značně rostou také nároky na informace o vaší firmě a značce.

Další nespornou výhodou je, že po optimalizaci webových stránek pro pasivní marketing se posiluje i výkon aktivní PPC reklamy a to za nižší cenu. Navíc jednotlivé reklamní kampaně lze relevantně nastavit nejen ve vyhledavačích, ale i v katalozích a na facebookových stránkách.

Zpracujeme vám audit internetové identity firmy a následně zrealizujeme odstranění nedostatků a sladění vaší komplexní prezentace napříč internetem. 

Měřit, měřit, měřit

Úsilí vložené do on-line aktivit nemusí být založeno jen na prosté víře, že to děláme dobře.

Na rozdíl od investic do tištěné reklamy můžeme z analýzy provozu našich webových stránek získávat data nejen o množství návštěvníků, ale vyčteme také, jak na nich chovají, odkud na náš web přišli, sledujeme, co je zajímá a co naopak zcela míjí.

Našim klientům pomáháme s interpretací statistik, společně se rozhodujeme o vylepšení navigace, obsahu a dalších investicích do propagace.

Když to nejde zadarmo

Ani skvěle optimalizované stránky nejsou zárukou, že si zákazníci najdou zrovna vámi nabízený produkt.

Publiku můžeme i na internetu vyjít vstříc. Placená reklama je nicméně složitou alchymií. Pro každý produkt, značku či jednotlivou kampaň volíme odlišný mix "Pay Per Click systémů". Jednou nám pomůže Google Adwords, jindy Sklik, u některých produktů přináší zajímavé výsledky Facebook.

Svébytnou kapitolou je e-mailing. Je doloženo, že každá koruna investovaná do kvalitních e-mailových newsletterů se mnohonásobně vrátí.

Strategie / SEO a PPC systémy /  Sociální sítě / E-mailing / Vyhodnocování úspěšnosti

Nahoru

Naši spokojení klienti