SEO a PPC

Každý, kdo provozuje webové stránky, touží po relevantním publiku.

Tím spíše je růst návštěvnosti zaklínadlem komerčních webů. Aby se náš obsah nerozplynul v bezbřehém moři internetu, je třeba ho prosadit do výsledků hledání.

Optimalizace webu pro vyhledavače (pod často skloňovanou zkratkou SEO) však nespočívá jen v obtížně představitelné práci s kódem stránek. Je to celý soubor kroků vedoucích k účinné prezentaci vaší značky v on-line světě. Navíc se často neobejdeme bez placené reklamy, tvůrčí práce na obsahu sociálních sítích, systematickému využívání e-mailingu apod.

Přečtěte si více, co vše SEO zahrnuje (wikipedie)

Internetová identita firmy

Co se o vás vaši klienti dozví, když zadají do Google nebo Seznamu jméno vaší firmy? 

První stránka výsledků hledání je rozhodující. Je na ní vaše telefonní číslo? Odkaz na provozovnu na mapě? Jsou tam vaše fotografie? Odkaz na váš web? 

Je na první pohled jasné, kdo jste a co děláte? 

Informace, které Google nebo Seznam zobrazí na dotaz na vaši firmu jsou velmi důležité. Lidé často potřebují jen základní informace, kvůli kterým nemusí chodit ani na váš web. A to je možné ovlivnit. 

Vyladíme vás na jedničku 

Založíme, nebo opravíme váš Google a Seznam firemní účet, vložíme vaši firmu do katalogů firem, vyladíme spojení na sociální sítě, doplníme fotografie. 

 

 

SEO analýza

Úsilí vložené do on-line aktivit nemusí být založeno jen na prosté víře, že to děláme dobře.

Na rozdíl od investic do tištěné reklamy můžeme z analýzy provozu našich webových stránek získávat data nejen o množství návštěvníků, ale vyčteme také, jak na nich chovají, odkud na náš web přišli, sledujeme, co je zajímá a co naopak zcela míjí.

Našim klientům pomáháme s interpretací statistik, společně se rozhodujeme o vylepšení navigace, obsahu a dalších investicích do propagace.

PPC reklamy

Ani skvěle optimalizované stránky nejsou zárukou, že si zákazníci najdou zrovna vámi nabízený produkt.

Publiku můžeme i na internetu vyjít vstříc. Placená reklama je nicméně složitou alchymií. Pro každý produkt, značku či jednotlivou kampaň volíme odlišný mix "Pay Per Click systémů". Jednou nám pomůže Google Adwords, jindy Sklik, u některých produktů přináší zajímavé výsledky Facebook.

Svébytnou kapitolou je e-mailing. Je doloženo, že každá koruna investovaná do kvalitních e-mailových newsletterů se mnohonásobně vrátí.

Strategie / SEO a PPC systémy /  Sociální sítě / E-mailing / Vyhodnocování úspěšnosti

Nahoru