On-line marketing

Navrhneme vám účinnou strategii, se kterou získáte zákazníky ze světa internetu.

Existence vašich webových stránek dostane skutečný smysl.

Obsah webu a jeho konverzní cíle se začnou řídit logikou, ve které následně může běžet i PPC reklama; které budou přizpůsobeny vaše e-mailové newsletery stejně jako obsah vašich firemních profilů na sociálních sítích.

Nebudeme vás nutit, abyste se najednou pouštěli do aktivit, kterým jste se dosud „úspěšně“ vyhýbali. Při naší spolupráci se však naučíte používat internet, aby vám pomohl k zajímavým výsledkům.

Naši klienti se o tom denně přesvědčují.

SEO a PPC

Internetové vyhledávače denně využívají doslova miliony lidí. Váš web však dostanete do výsledků hledání jediným způsobem – kontinuální a systematickou prací s obsahem.

Moudřejší stratégové, než my rozhodně radí, nedělejte SEO bez PPC a PPC bez SEO. 

Pokud totiž zohledníme výsledky optimalizace obsahu do návrhu placených kampaní, za stejné peníze získáme výrazně lepší výkon. Rozborem výsledků PPC kampaní získáváme zpětnou vazbu k návrhu klíčových slov a ta jsou zase základem optimalizace obsahu. Tím se kruh uzavírá, a právě tato práce je základem výkonnostního marketingu.

Na míru vašemu podnikaní, vašemu obratu a vašim osobním preferencím navrhneme mix nástrojů generující konverze – AdWords, Google Business, Sklik, Firmy.cz, Facebook, LinkedIN a jiné.

 

Měřit, analyzovat, vyhodnocovat

Obrovskou výhodou on-line marketingu je možnost pracovat s přesnými daty. Rozhodně nejsme odkázáni na prostou víru, že to děláme dobře. 

Nebojte se slova „analýza“.  Jakkoliv zní podezřele, bez důkladného rozboru vašich aktivit a aktivit vaší přímé konkurence v on-line světě, chování vašich současných i potenciálních zákazníků, revize vaší marketingové strategie a obchodních cílů je nemožné navrhnout účinnou reklamu, natož optimalizovat obsah webových stránek. 

Průběžná práce s daty získanými z provozu webu je také nepostradatelnou zpětnou vazbou pro průběžné zvyšování efektivity kampaní.

Nezaměňujte pohyb s postupem vpřed. Houpací kůň se pohybuje neustále, ale kupředu neudělá ani krok.

(Alfred Montrapert)

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Jaké jsou nejdůležitější metriky?

Bez ohledu na obor vašeho podnikání vás určitě nemusíme přesvědčovat, že investice do reklamy na internetu dává smysl. Je však zásadní rozdíl mezi tím, když za reklamu utrácíte anebo případem, kdy reklamou vyděláváte

Takže si s námi pojďte spočítat, kolik peněz do on-line propagačních aktivit prostředků dáváte a jaký přínos vám tato forma reklamy skutečně generuje.  Tzv. návratnost investice (ROI, Return On Investments) bude rozhodujícím ukazatelem, kterým si po nějakém čase odpovíte na otázku, jestli se spolupráce s naší agenturou vyplatí, a jak moc. 

Pravděpodobně se změní váš pohled na výkonnost dosavadních PPC kampaní!

Jakkoliv je totiž uspokojující sledování počtů prokliků, množství impresí, míry prokliku, pozice ve vyhledávání či ceny za proklik, rychle zjistíte, že nezbytně potřebujete několik daleko zásadnějších metrik.

Vyžádejte si osobní konzultaci. Náš specialista na SEO a PPC Jan Vyletěl je vám k dispozici.

Emailový marketing

Je doloženo, že každá koruna investovaná do kvalitních e-mailových newsletterů se mnohonásobně vrátí. Ovšem poslat bezduchý e-mail jenom proto, že „se to dělá“ je pochopitelně nesmysl a snadno se tak o zákazníka spíše připravíte.

Ukážeme vám, jak využít e-mailing naplno!

Nejenže vám navrhneme slušivý design e-mailových šablon, ale zejména vám pomůžeme se segmentací adresátů a vůbec využitím pokročilých nástrojů jako jsou automaticky rozesílané e-maily, personifikovaný obsah, A/B testování apod.

Navíc vám dáme prokazatelnou zpětnou vazbu ve formě přehledných statistik – co příjemce v newsletteru zaujalo, který článek naprosto zapadl, který prolink adresáti nejčastěji využívali…

V návaznosti na SEO vašeho webu budete překvapeni výsledky.

Pamatujme si zásadu „když nemám co říct, raději mlčím“.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Sociální sítě

Jen v ČR se na Facebook přihlásí 3,5 milionu (!) uživatelů denně. Pomůžeme vám zapojit sociální sítě do vašeho marketingu. Prvním krokem bude vyladění vašeho firemního FB profilu.  Z dalších sítí dále dává smysl vzít v úvahu Instagram, Google+, Twitter, LinkedIn.

Reklama na facebooku funguje

Princip je podobný jako AdWords ve vyhledávání. V řadě oblastí je však placená reklama na facebooku dokonce daleko účinnější, neboť lze poměrně přesně definovat cílovou skupinu dle věku, bydliště a zájmů.

Sociální média ale nejsou pouhým marketingovým kanálem. Přináší unikátní možnost vybudovat si s publikem silnou vazbu s přímým vynaložením minimálních finančních prostředků. Což ovšem neznamená, že uspokojivých výsledků dosáhneme bez systematické a dlouhodobé práce, tedy levně nebo dokonce zadarmo.

Klientům pomáháme rozvíjet a udržovat publikum, hledáme optimální způsob komunikace ve vztahu k jejich značce, firmě či konkrétnímu produktu. Využíváme facebook pro účinné PPC kampaně.

Nastavíme vám firemní profil a kompletně zajistíme propagaci.

Zajímají vás hlavní výhody firemního profilu na facebooku?

Doporučujeme velmi zajímavou přednášku Petra Andrýska na Youtube kanálu Lidé z Praxe.

Nahoru

Naši významní klienti

Partneři, pro které jsme udělali nejvíc práce.