Logo a vizuální

identita

Pomůžeme vám držet vaši značku na stejně vysoké úrovni, jakou mají vaše produkty nebo služby.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Téma: nemáte žádné logo

Zakládáte novou firmu nebo spouštíte zajímavý projekt a řešíte co s tím?

V tom případě se nacházíte v unikátní situaci. S názvem firmy a jejím logem, je to jako se jménem dítěte. Obvykle je na celý život a bude na něm záležet více, než si na začátku možná myslíme. Logo vás odlišovat od konkurence, ve zkratce bude sdělovat, čím se zabýváte. Logo zdaleka není jen obrázek. Je nositelem důležitých hodnot, na kterých stojí vaše podnikání.

Logo je jistě možné vytvořit i za půlden. Ze zkušenosti však víme, že do takto důležitého vizuálního symbolu má smysl investovat daleko více energie. Návrh kvalitního loga vyžaduje čas, práci s variantami, konzultace a nutný odstup. Nehledě na nezbytný talent a zkušenosti grafika. 

V případě, že váš projekt bude úspěšný, hodnota loga s spolu s vaší firmou nadále poroste. A my chceme být u toho.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Téma: logo máte, ale…

…je zastaralé a nesplňuje nároky, které byste od něj očekávali. Potřebujete redesign.

Setkali jsme se s tím už mnohokrát: lidé mají pocit, že redesign bolí. Něco, nač jsou za mnoho let zvyklí, co považují za konstantu, se má najednou měnit.

Vězte však, že redesing je normální. Svět se nám mění před očima a technologickému pokroku, inovacím produktů a vývoji vaší firmy by měl odpovídat také aktuální vizuální styl značky.

Tzv. redesign vizuálního stylu a loga neznamená zboření dosavadní podoby grafické prezentace a začátek od nuly. Naopak! Práce na redesignu začíná právě u věcí, které už existují a fungují. Je to průběžný proces, který se v určitých momentech projeví skokově např. s novým webem, novým produktovým katalogem, novou reklamní kampaní. (McDonald´s již dávno není červeno-žlutý, Apple také upustilo od duhového jablka.)

Něco jiného je tzv. rebranding – tedy účelová změna jména firmy a jejího celkového vizuálního stylu. I tyto děje probíhají neustále. Většina z nás má např. smlouvu na odběr plynu u RWE a faktury najednou platíme Innogy, účet jsme si založili u GE Money, ale peníze vybíráme z bankomatu Moneta...

Nebojte se vykročit! Jen tak budete o kousek dál před konkurencí.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Téma: máte logo, ale vaši ostatní prezentaci vystihuje slovo chaos

Vaše vizuální identita a propagace je roztříštěná, nemá styl, natož jednotný.

Samotné logo ještě není značka. Brand (tedy vaši značku) tvoří celá řada dalších, neméně podstatných prvků: barvy, písmo, ikony, ilustrace, fotografie, slogany a drobná grafika… Teprve z dokonalé souhry těchto elementů vystoupí vizuální identita vaší firmy. Její osobitost a styl. 

Ve vizuální prezentaci vaší značky uděláme pořádek a systém. Všechny atributy, které jsou podstatné pro kvalitní a jednotnou prezentaci zpracujeme do tzv. Manuálu vizuálního stylu. 

Obsah manuálu není definován ničím jiným, než reálnými potřebami z vaší praxe. Je to čistě individuální věc, připravená na míru.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Made by Opti-mystic

Všechny naše práce z období 2011-2017.

Opti-mystic reklamní agentura a grafické studio

Fotografické práce

Vlastní fotografie jsou zárukou originality a autentičnosti.

Cena fotografií ve fotobankách není už v dnešní době vysoká. Jsou však situace, kdy si v propagaci s univerzálním snímkem nevystačíte. Fotografie konkrétních osob, výrobních hal, vašich unikátních technologií a produktů nikde nekoupíte. 

Focení je zážitek! 

Podívejte se, co dokáže náš fotograf: práce v masokombiátu, business portrét, zubní ordinace, švadlenky. Zpracujeme třeba i reportáž (degustace v Galeriii vín Onyx).

Jaká je cena návrhu vizuálního stylu?

Umíme vyjít vstříc vašim možnostem, ambicím i časovým potřebám. Nejprve si zkuste pojmenovat vaši firmu z pohledu budoucí hodnoty loga a nároků na výstup naší práce:

Malá značka

Jsme malá firma, živnostník, menší projekt. Značka neovlivňuje stovky ani tisíce lidí. Pro zpracování návrhu není nutný velký průzkum trhu.

Významná značka

Nejčastější řešení vyhovující většině malých a středních firem, které již mají úspěšnou historii. Stejně tak se toto řešení týká projektů, u nichž je očekáván dynamický růst. Pro zpracování návrhu je nezbytné analyzovat vaši konkurenci i zákazníky.

Velká značka

Pro ty kdo jsou důležitými hráči na trhu a neobjedou se bez opravdu precizních grafických výstupů. Pro větší instituce, města, kulturní podniky.

Nahoru

Naši významní klienti

Partneři, pro které jsme udělali nejvíc práce.